Christian Horner: ''Ik zou Max nooit willen ruilen voor Lewis Hamilton''

11-03-2019 11:28 | Update: 11-03-2019 17:00
door Tim
Algemeen
Christian Horner: ''Ik zou Max nooit willen ruilen voor Lewis Hamilton''

In 2012 stond Lewis Hamilton op de stoep bij Red Bull of hij niet mocht instappen bij het merk dat op weg was naar hun derde titel op een rij. Christian Horner hield echter vast aan Sebastian Vettel en zag Hamilton vertrekken naar Mercedes. Zou hij nu hetzelfde doen?

Ja is het antwoord van Horner, want Max Verstappen inruilen voor Hamilton zou de Horner nooit willen. ‘’Max is de toekomst. Hij is nog maar 21 jaar en blijft maar groeien. Lewis en hij zijn allebei fenomenen, al is Lewis op dit moment nog de beste coureur die er is. Max heeft echter een lange toekomst voor zich en is in staat om te vechten met Lewis’’, zegt Horner tegen The Daily Mail.

‘’Max scoorde in de tweede seizoenshelft net iets minder punten dan Lewis, maar was wel nummer twee. Daarin liet hij wel zien wat hij kan, ondanks alle kritieken. Na het incident met Ocon was er ook weer veel gezeur, maar ik vind dat juist mooi. Daar spreekt passie uit en dat spreekt tot de verbeelding van mensen en daarom heeft hij ook zoveel fans’’, besluit Horner.

NIEUW: GPblog F1 teammanager powered by Bleekemolens Race Planet | Klik hier om je aan te melden

Paulus van der Velde +1028 11-03-2019 11:32
Los van het feit dat 'ie natuurlijk niet anders kan zeggen denk ik wel dat er een kern van waarheid in zit. De échte liefhebber geniet nu eenmaal meer van de toch iets agressievere en meer gepassioneerde Verstappen.
Bram +175 11-03-2019 12:35
Dat noem ik vertrouwen in een coureur hebben,
dit geeft de rijder ook vertrouwen als zoiets door je teambaas gezegd wordt!
Ed racefreak +3152 11-03-2019 13:43
Paulus helemaal eens, passie en spectaculaire racen, horen echt bij max.
Bij Lewis is het de laatste jaren wat slaapwekkender, ondanks zijn vele zeges.
Max staat voor sport en amusement!
Raket Beest15 +2259 11-03-2019 14:32
Daarom houden we allemaal zo ontzettend veel van hem hij is uniek in zijn soort en na Senna is er nooit meer zo iemand gekomen tot Max in de F1 kwam.
AudiF1 +53 11-03-2019 15:20
Jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen Hamilton is beter zegt Horner, en daarnaast denk ik dat Prost Nigel Mansel en Schumacher dichter bij Senna zaten dan Max nu.
MAX RAW TALENT +889 11-03-2019 19:56
Nee dat denk je verkeerd. Senna was iemand die elke opening induikt.... en die door het verkeer heen gaat als een mes door de boter.
barry355GTB +5390 11-03-2019 11:34
Exactamente Señor Horner. Max is echt de toekomst samen met Leclerc. Deze twee zijn de opvolgers van Vettel en Hamilton. Leclerc is echt een super goed talent zoals Max, echter de Ferrari is echt een betere motor en dat gaat Leclerc helpen helaas, om Max te verslaan....
JJD3 +191 11-03-2019 12:02
nou nou nou....Bottas had ook betere auto en die rijd ook niet zomaar voor verstappen. We gaan het zien dit jaar...Voordeel voor max(in mijn ogen)...hij loopt iets langer in deze klasse mee. En heeft de regels al tot het uiterste getest (Proef ondervindelijk ;-) ) Ik denk dat hij nu de ervaring heeft om niet meer te veel de grenzen hoeft te testen..met als gevolg minder "foutjes"
En als Lecler voor Max eindigd....dan zit Lecler ook voor Vettel (Tenzij het motorisch verschil natuurlijk te erg is) Maar als Lecler beter is als Max..dan zit hij voor Vettel...dat lijkt me duidelijk ;-)
barry355GTB +5390 11-03-2019 12:13
Ik ben bang dat Vettel binnen het team gewoon wordt voorgetrokken en dat is wat hem gaat helpen om het kampioenschap te winnen. Max en Leclerc gaan lekker tegen elkaar racen ipv de rest van de grid. Honda gaat goed maar heeft nog een gat tov Ferrari en Mercedes.
MAX RAW TALENT +889 11-03-2019 12:29
Leclerc wordt op de 2e strategy gezet in races.
JJD3 +191 11-03-2019 13:08
ALs Lecler zo constant als Max het einde van vorig jaar rijd....dan veranderen ze de strategie bij Ferari voor de zomer. Kan me niet voorstellen dat Vettel ineens het licht gaat zien. Maar nog ff en we kunnen in elk geval zien waar ze aan het begin van het seizoen staan.........4 -.>3........
MAX RAW TALENT +889 11-03-2019 13:13
Ik heb vettel niet afgeschreven. Eerlijk gezegt zie ik Lewis ook wel fouten maken als de druk hoger wordt.

Bij ferrari was er ook een strijd met het management op de achtergrond. Dat kan ook meegespeeld hebben op vettels prestatie .

Ferrari heeft nooit veel voorgelegen dat verschil was minimaal. Ze waren al snel weer de tweede auto.
MAX RAW TALENT +889 11-03-2019 13:19
Als vettel een slechte start zou maken dan wordt leclerc naar voren geschroven.

Bottas heeft vorig jaar veel pech gehad de eerste races. 2x DNF wat overwiningen hadden moeten zijn. Bottas zou de 2 eerste overwinningen hebben en hamilton 0. Bottas zou boven ham gestaan hebben. Bottas zou dan niet teruggevloten zijn en zijn vorm voor de rest van het seizoen was beter geweest.

Geen idee of hammilton dan kampioen was geworden.

Ham is makkelijk weggekomen vorig jaar met zijn mindere prestatie aan het begin van het seizoen. Wat een achterstand had moeten zijn was door geluk een voorsprong geworden.

Had bottas op 1 gestaan dan hadden we echt ham terug kunnen zien vechten op karakter maar zo is het niet gelopen.
MAX RAW TALENT +889 11-03-2019 12:28
We weten over een week waar redbull staat. Als ze echt een goed chassis hebben doen ze mee voor de titel. Honda kan waarschijnlijk sneller doorontwikkelen dan renault. Redbull heeft vaker in het verleden na de zomerstop het kampioenschap naar zich toe getrokken.
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 14:19
Max ik snap wat je bedoelt hoor. Ik zeg dit niet om tegen je haren in te strijken. Maar je hebt er weinig aan, dat je meerdere keren pas na de zomerstop gaat presteren.

Schiet gewoon niet op in een kampioenschap, toch?

Voor de rest helemaal met je eens😉
MAX RAW TALENT +889 11-03-2019 15:38
Mercedes heeft het ook zo gedaan vorig jaar. Redbull is geen kanshebber normaal gesproken ook niet met Honda dit seizoen. Alleen als mercedes en ferrari performance laten liggen met het chassi zijn er kansen. Binnen 2 jaar willen ze op gelijke voet staan met vermogen. Dan zijn de kansen veel groter voor een snelle start.
F1 fan +2167 11-03-2019 20:20
In Gasley heb ik niet veel vertrouwen een beetje een Irvine of Berger maar, Leclerc zie ik idd ook als de nieuwe grote coureur naast Max in een directe strijd.
Ziet er veelbelovend uit.
Ocon_Fan +219 11-03-2019 11:36
Zou wat zijn ook, als Horner nú zou zeggen dat hij liever Hamilton heeft dan Verstappen.
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 11:54
Denk niet dat u die 100.000.000 voor een Hamilton kan betalen, meneer Horner.

Hiernaast wat heeft een 5x WDCer te zoeken, bij een team dat de afgelopen jaren weinig tot niets heeft gepresteerd?
Ocon_Fan +219 11-03-2019 12:01
Oh, is RBR laatste geworden afgelopen jaren?
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 12:12
@Ocon Nee hoor helemaal niet. Maar F1 is een sport van "no points for second place."

Het gaat toch echt om kampioenschappen binnenslepen😉😊
NigelM +306 11-03-2019 12:02
LH44
In 2012 kwam Lewis zelf naar RB voor een stoeltje, althans volgens het artikel in de Daily Mail. In 2012 was RB het te kloppen team. Daarbij denk ik dat Lewis niet alleen geld belangrijk vindt. Daarvoor is hij teveel sportman.
Paulus van der Velde +1028 11-03-2019 12:07
Ja, hij is Ricciardo niet!
NigelM +306 11-03-2019 12:10
Die is echt niet om het geld weggegaan...
JunkF1 +322 11-03-2019 12:15
Ricciardo is al helemaal binnen, die gaat sowieso niet om het geld bij een “minder” team tekenen.

Als je de docu hebt gezien; zie je ook dat hij gewoon wat anders wilde. Ferrari en Mercedes lukte niet, dus zoveel opties had hij niet meer.
PR90 +68 11-03-2019 12:53
Wat anders idd, maar ook de voorkeurspositie van Max' speelde hierin een rol imo.

Hij had natuurlijk ook bij RBR een dik contract kunnen onderhandelen met de eis voor gelijke behandeling.
JunkF1 +322 11-03-2019 12:56
Red Bull kon dat niet garanderen en je zag aan alles dat ze een team om Verstappen heen wilde bouwen. Tevens al die uitspraken van Horner en Marko, dan zou hij een soort Webber worden.

Zal wel meer achter de schermen hebben afgespeeld, je gaat niet zomaar weg bij een topteam
deemoos +812 11-03-2019 19:03
Dat was de reden om voor 3 jaar te tekenen eerste man.
JunkF1 +322 11-03-2019 12:13
Dat is niet helemaal juist, want Red Bull informeerde zelf bij McLaren omtrent Hamilton

Uiteindelijk heeft Lauda hem overgehaald om bij Mercedes te tekenen
NigelM +306 11-03-2019 12:17
Dat kan...daarom zeg ik ook volgens het artikel.
JunkF1 +322 11-03-2019 12:18
Il Leone..🤗
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 14:06
JunkF1 il Leone die heb ik al lang niet meer gezien zeg. Heeft hij een andere naam?
JunkF1 +322 11-03-2019 14:11
Ik weet niet wie dat is, maar de gebruiker hierboven heet NigelM. De bijnaam in italie van hem was Il Leone, daarom zei ik het

Geweldige coureur
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 14:23
@JunkF1 Oow hahaha dacht dat je de reageerder Il Leone bedoelde, my bad😶

Ik snapte er al helemaal niets van😀😁 waarom je dat zei😂😅 nu wel hoor!
MAX RAW TALENT +889 11-03-2019 12:30
@Lh44 Dit jaar een kampioenschap voor redbull dan is redbull natuurlijk wel intressant voor lewis. Op het moment dat Honda het gat heeft gedicht is redbull het meest intressante team. Maarja ALS.
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 13:32
Mee eens 😉
Johan Hoek +635 11-03-2019 16:07
Niet overdrijven met je 100 miljoen.
JunkF1 +322 11-03-2019 12:17
Voor de komende twee jaar zou ik liever Lewis in mijn team hebben, maar voor de toekomst is Max en Leclerc natuurlijk de juiste keuze
Patrick Maasland +337 11-03-2019 12:18
Ik zou weleens benieuwd zijn wat een Hamilton in een ref bull zou doen en Max in Mercedes. Zou leuk ziin als ze meer zouden rouleren
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 12:27
@Patrick Ik zou wel willen zien, dat Max en Lewis beiden in een Mercedes of Ferrari 50 rondjes tegen elkaar zouden racen.

De verliezer stapt uit de F1😉
NigelM +306 11-03-2019 12:32
Liever in een Williams. :-)
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 12:34
@Nigel

Hahaha😀😂😅 mag ook natuurlijk als de wagens maar gelijk en stabiel zijn!
AudiF1 +53 11-03-2019 15:23
Dan redden ze beide geen 50 rondjes.
Guust +242 11-03-2019 12:33
Lewis stopt toch al....wat is zijn risico dan!?
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 12:36
@Guust

Lewis stopt pas bij 7 en hopelijk 8 WDC's. Dus heeft zeker wel wat te verliezen. De grootste allertijden worden namelijk.
NigelM +306 11-03-2019 12:42
Ik denk als Lewis geen competitieve wagen meer heeft dat hij stopt, hij heeft meerdere interesses.
Zolang hij mee kan doen zal hij blijven.
Hij wil niet zo gefrustreerd rondrijden als Alonso.
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 12:46
Denk ik ook hoor Nigel. Al zie ik Mercedes niet snel een prut auto bouwen 😉

Ik gun Lewis geen einde als Schumi en Alonso. Quit while you're Ahead, zie ik liever gebeuren.

Dat natuurlijk pas na 8 wereldtitels, want iemand moet toch eens Michael van zijn troon stoten😉😊
NigelM +306 11-03-2019 12:53
LH44
Dan zal hij nog heel lang rondrijden...de jonge honden ruiken bloed. :-)
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 13:01
@Nigel Het zou theoretisch in de komende 3 jaren kunnen lukken.

Inderdaad staat de nieuwe garde al te popelen, om zijn stokje te kunnen overnemen. Het zijn inderdaad niet de minsten. Maargoed dan zullen ze hem wel eerst voorbij moeten kunnen gaan.

We gaan zien wat dit seizoen gaat brengen. Vooralsnog maak ik me weinig zorgen om Lewis en Mercedes.😉😊
MAX RAW TALENT +889 11-03-2019 13:37
Dit is pas het tweede seizoen dat mercedes het gevecht aangaat met een team met een gelijkwaardig motor.

Met leclerc is ferrari veel gevaarlijker.
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 13:44
Klopt en klopt hoor Max, je hebt helemaal gelijk. Ben inderdaad benieuwd naar Leclerc. Aan de andere kant, denk ik dat Vettel zijn top dog positie met hand en tand zal willen verdedigen. Hij weet ook dat als Leclerc hem dit jaar aftroeft, dit het begin van zijn ondergang zal betekenen. Goed voor Leclerc natuurlijk, maar niet zo fijn voor Vettel😓
JunkF1 +322 11-03-2019 12:49
Ik weet bijna zeker dat hij na 2020 stopt

Komen nieuwe reglementen en niemand weet waar ze dan staan, het risico is dan te groot

Wellicht alleen als Ferrari aan de bel trekt
PR90 +68 11-03-2019 12:53
Ook al ie niet (meer dan) 7 WDC's heeft?
JunkF1 +322 11-03-2019 12:58
Nee, hij heeft al de meeste poles en meeste zeges gaat hem ook wel lukken in de komende twee jaar.

Zijn naam staat al in de boeken en iedereen ziet hem als een van de grootste, waarom je cariere als een nachtkaarsje uit laten gaan

Hij doet veel met muziek, mode, projecten en tevens ook veel passie voor tweewielers
deemoos +812 11-03-2019 19:06
Als ferrari geen WK word.
Is daar gaan racen een uitdaging
NigelM +306 11-03-2019 12:57
JunkF1
Ik verwacht niet dat hij daar druk om maakt....als hij het gevoel heeft dat Mercedes of misschien Ferrari hem een goede auto geeft dan blijft hij gewoon.
JunkF1 +322 11-03-2019 13:00
Ja als hij echt zekerheid heeft, daarom heeft hij ook een contract tot aan de nieuwe reglementen. Hij is niet achterlijk en heeft tot dusver de juiste keuzes gemaakt in zijn loopbaan
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 13:08
Ik weet het nog niet zo zeker JunkF1. Stel dat hij dit jaar de 6de binnenhaalt. Dan is twee jaar niet veel. Hiernaast denk ik, dat als Mercedes hem het volgende jaar honderd miljoen gaat bieden, om voor twee jaar te blijven. De keus wel een stuk makkelijker zal worden.
Jordan brazil +291 11-03-2019 13:00
Voor wie het nog niet ECHT goed heeft gelezen; Horner ruilt nooit Max in voor Lewis puur op leeftijd en omdat Max momenteel de coming man is in de F1, zeer jong en zeker nog 10 jaar kan ie aan de top meedoen. Lewis is gewoon aan zijn eind van z'n carrière maar nog steeds zeer competitief, sterk en snel maar RB geeft toch altijd de voorkeur en het willen investeren in zeer jong talent. Mocht Vettel het (weer) niet waarmaken bij Ferrari zal het niet ondenkbaar zijn dat Lewis in 2020 zijn F1 carrière bij Ferrari zal afsluiten hopelijk met (nog) een WK titel.
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 13:13
Behalve dat laatste stukje "bij Ferrari afsluiten," ben ik het geheel met je eens Jordan 😀🤗

Denk namelijk niet dat Mercedes Lewis zonder slag of stoot zouden laten gaan. Toto wil echt Lewis niet als tegenstander in een Ferrari. Daar gaat zijn kans, op 8 constructeurstitels op rij😉
Jordan brazil +291 12-03-2019 15:01
Lewis contract loopt tot 2020 daarna is ie vrij man. Hij kan zich dan helemaal onsterfelijk maken door met een Ferrari zijn laatste Wk titel in zijn carrière af te sluiten. Alles is mogelijk.
Jan55 +574 11-03-2019 13:46
Ik weet het.stel dat iedere coureur wisselt van auto 20 coureurs 20 bolides .lijk me op zich een eerlijk iets. Nu de uitslag zal zijn max gegarandeerd op 1 en de rest, ook hamilton zullen een vet probleem hebben denk daar maar eens over na
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 13:57
Leuke stelling Jan. Een vraagje welke auto krijgt Max en welke krijgt Lewis in jou optiek?
SnelleFiets +630 11-03-2019 14:25
Als hij zo begint, dan wil ik ook wel even, dat haar.. Die zelfingenomenheid, "me is king", moet ik nog verder gaan. Ons goddelijk ventje is doorgeschoten.. Ben geen pro-Max, maar dat "goddelijke ventje" is duidelijk eerlijk en kan alles als kritiek aan. Goddelijk ventje jaagt onze Nederlandse schoonheden na... GV, voor je het weet ben je de helft van de helft van de helft kwijt. Dat is een Hollandse meid... Waar hebben we het over .. Mijn 2 centen..
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 14:31
@SnelleFiets

Sorry hoor, klinkt wel een beetje warrig wat je allemaal zegt. Ook een beetje afgunstig zelfs.

Wat bedoel je eigenlijk. Waar wil je naartoe, met wat je zegt?

Lewis is momenteel de King of F1, dat staat buiten kijf. Ik bedoel wie komt in de buurt, van 5 WDC's 90 pole positions en 80 gewonnen GP's??

Begrijp ik het goed, dat jij naar F1 kijkt, om de kleding, haardracht en wat de racers in hun vrije tijd doen?

Ja dan snap ik je reactie😉😀 ik ben zelf ook donker getint, hihihi en hou ook van Nederlandse schoonheden, alleen maar roomblanke vriendinnetjes gehad zelfs. Mooi contrast😉 als je begrijpt wat ik bedoel?! Wat is je punt?
Johan Hoek +635 11-03-2019 16:15
Hij is geen King omdat hij zo goed is maar omdat hij de beste auto onder zijn reet heeft.
Ik vind niet indrukwekkend als je nagaat dat hij van een button heeft verloren die er niet aan te pas kwam bij Alonso.
Maar wat hij bedoeld is.dat hij nu met een Nederlandse meid omgaat,ook een dom wijf als je weer ziet wat hij allemaal heeft gedaan met die sex video etc.
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 16:21
Blablabla een Mercedes is net KITT van Nightrider en rijdt zichzelf naar het kampioenschap😂😅 is dat wat je nu gaat zeggen??🤔🤔

Simpel argument nu ik? ! Bottas dan, waarom heeft hij nog geen WDC?😂😅

Trouwens je stelt tegenwoordig niets voor zonder sexvideo 2019 makker? Is normaal😉
Johan Hoek +635 11-03-2019 16:34
Het stelt niks voor omdat jij op hetzelfde niveau zit als hem en niet kan relativeren en het grootste probleem van jou is dat je niet objectief bent....jij bent eigenlijk psies hetzelfde als iemand die verliefd is,die ziet ook alleen het mooie van de relatie in.lewis is gewoon een vies ranzig mannetje....opzouten met dat soort mensen ...personen zoals jij waren in de oorlog nsb-ers.
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 19:26
Haha wow lol😅😂

Johan? Heb ik jou ooit op je persoon aangevallen, ik reageer enkel op wat jij hier zegt. Het ging gewoon over dat ik f1 kijk om wat de racers op de baan laten zien. Niet om wat ze in hun vrije tijd doen. Dat jij daar anders over denkt, tja...wie ben ik?

Als jij iets zegt, dan mag ik daarop reageren? Zo werkt een blog toch? Het is actie, jij vraagt of geeft iets aan, reactie is dat een ander of ik zullen antwoorden op wat je zegt? Ik neem aan dat je dat verwacht toch, als je zomaar dingen over andere coureurs op het web plempt?

Ik zie in, dat je het type bent, dat graag met zijn vingertje naar andere mensen wijst, een schattig meisje uitmaakt voor dom wijf en mensen voor NSB'er uitmaakt, als zij een andere mening dan jij hebben.

Komop zeg Johan we hadden het over F1 kwesties, niet over de Joden vervolging in de 2e wereldoorlog.

Overigens denk ik dat wij donkere mensen, meer last van NSB'ers zouden hebben, dan u met uw roomblanke huid😥🤔 in die oorlog dan. Maar laten wij niet verder op die tour gaan.

Toch heel ff nog😉

Naar mijn mening is wat je zei, gewoon een teken van zwakte. Kan je niets aan doen, dat is de aard van het beestje.

Het is eigenlijk best, betreurenswaardig zelfs. Dat jij iemand die je niet kent, zomaar beschuldigd van een NSBer te zijn (ook al ben ik donker getint) is hetzelfde als ongegrond iemand voor racist uit te maken. Ik denk dat juist door deze opmerking, jij eerder aan die andere kant zou staan🤔

Het is altijd jammer als mensen, als ze het even niet meer weten, dan maar gaan schreeuwen en schelden. Niet begrijpend, dat ze zichzelf alleen maar nog belachelijker maken. Je kan het niet meer met goede argumenten af?? Dus val je mij op mijn persoon aan. Puur teken van een zwakke beargumentering hebben, dus geweldadig worden., om zo je wil af te dwingen. Sorry hoor maar ik onderhandel niet met terroristen (lees bully's)

Op de wereld is er ook weinig bewondering voor dit soort mensen. Ze bereiken ook niet veel in het leven😥
Johan Hoek +635 11-03-2019 20:42
Tuurlijk val ik jou als persoon aan,jij bent zo'n fan van die gekke meloot die iedereen belachelijk en te schande maakt,die Nicole is over de zeik,zijn neefje was helemaal van slag en jij zit hier nog als een trotse Lewis fan,eigenlijk ben je dan net zo ziek als hem..en verder ik pas me gewoon aan.
Deal with it
JunkF1 +322 11-03-2019 19:52
Max verloor ook twee seizoenen van Ricciardo...

In dat seizoen met Button had hij veel priveproblemen, dat zag je terug op het circuit met al die crashes.

Senna, Schumacher en Prost wonnen ook omdat ze in de beste bolide zaten, dus dat argument vind ik altijd nietszeggend

Om vervolgens ook nog zijn nieuwe vriendin erbij te halen, tja. En sextape? 80 procent heeft wel eens fotos gemaakt of videos tijdens de daad
SnelleFiets +630 12-03-2019 09:39
@LH44 Hammertime

Ik borduurde voort op de reactie van Horner, begrijp me niet verkeerd, ben geen racist. Maar zoals als je zelf al aangeeft, ergens snap je mijn reactie wel. Alleen blijft mijn vraag, waar blijft ons "Goddelijk ventje" zonder al die aandacht die hij krijgt en zich toe-eigent.? ALs je hem in een driewieler zet naast een willekeurige coureur, dan valt ie door de mand. Mijn 2 centen.
Leipzsch +515 11-03-2019 15:02
Stel je voor Max in een Mercedes. Dan geloof ik meteen dat hij de jongste wereldkampioen kan worden!
LH44 Hammertime +2820 11-03-2019 16:22
Hij zal wel moeten vechten😀

50/50 kans😉
Joop2 +629 11-03-2019 20:40
Nou red bull kan Hamilton niet betalen hij kost een paar centen en nu nog twee jaar bij Mercedes ik denk dat hij stopt laast gelezen van hem het gemis van privé leven plus familie en vrienden je gaat het toch missen hij is ook over de 30 jaar

Bekijk het laatste nieuws

Je wordt uitgelogd en doorgestuurd naar de homepage