Verstappen over upgrades: "De grotere stappen komen later"

15-04-2019 20:53
door Pelle
Algemeen
Verstappen over upgrades: De grotere stappen komen later

Max Verstappen blijft rustig onder het gemis aan snelheid ten opzichte van de concurrentie. Hij kan echter ook niet voorspellen of en wanneer die snelheid er wel is.

“Ben niet gefrustreerd, dat is iets te extreem. Op dit moment hebben we niet de snelheid. Je moet nu gewoon zorgen dat je zoveel mogelijk punten pakt. Nu is het gewoon wachten op de updates en hopen dat we dan mee kunnen doen.” Zegt Verstappen in het programma Peptalk.

“Maar hij is toch iemand die altijd voor de winst wil gaan?” Klinkt het vanuit de Peptalk studio “Nouja, ik zit al sinds 2015 in deze situatie. Dus..geduld hebben.” Dat leer je over de jaren.

“Wanneer denk je dat de wagen wel optimaal is?” vraagt Jack van Gelder. “De wagen is nooit optimaal, ook in Abu Dhabi niet. Er komt nu inderdaad wel wat aan, maar de grotere stappen komen wat later. Het is nog moeilijk te zeggen wat we in Baku kunnen verwachten. Ik vind het dit seizoen sowieso moeilijk in te schatten waar we staan. Dan is Mercedes snel, dan Ferrari, dus het is ook voor ons een vraagteken.”

Ivar Woudsma +9895 15-04-2019 21:27
Dat zijn de reacties! Het hele land gonst van overstappen naar Mercedes (of Ferrari), Max zelf is de rust zelve.
Dit ventje is 21, dat vergeten we zo nu en dan lijkt het, maar dit is een houding waar groot respect voor opgebracht mag worden.
Wat ook niet vergeten mag worden is zijn enorme luxepositie met z'n ontsnappingsclausule. Hij kan zo weg als het tegen mocht gaan vallen met wat RB en Honda neer gaan zetten. Maar hij lijkt er niet naar te talen al jeuk te hebben die joker te gaan spelen. Hij lijkt alle vertrouwen te hebben en slechts geduld te denken te moeten hebben.
Het joch is lekker bezig, staat er heel stabiel en evenwichtig in. Wat een knetter van een ruggengraat heeft die knakker!
Jes2002 +4209 15-04-2019 21:33
Max moet gewoon voor 3 jaar bijtekenen bij RBR.... Tot 2023 geef ze het vertrouwen en heb je zelf ook mooi de rust om verder te bouwen met het team dat je de kans heeft gegeven, en trouwens bij Mercedes en Ferrari is nu echt geen plek voor Max denk ik persoonlijk.
Ivar Woudsma +9895 15-04-2019 21:38
Ik moet eerlijk toegeven, ik vraag me wel eens af wat hij zou doen als hij nu, gewoon de eerstvolgende race, een keer in een Mercedes zou mogen stappen. Wat er dan gebeurt.
Maar van mij hoeft hij er (nog) niet naartoe, en al zeker niet naar Ferrari. Die hebben het toch weer niet voor elkaar, en hebben nu al weer spanningen onder de rijders, door hun rare gedoe met die eeuwige (en zondag compleet zinloze) teamorders. Vermoeiend clubje, zo langzamerhand
Rogier +163 15-04-2019 22:00
ik zie de symboliek wel, 3 jaar bijtekenen tot DRIE en twintig bij het 3de beste team...
Rotor Roos +1736 16-04-2019 08:32
is samen 33, toevallig? Zal toch niet.
Slipstream +942 16-04-2019 16:20
Ik kom niet verder dan 29...
Slipstream +942 16-04-2019 16:19
... van de 20 coureurs...
Mich Steal +7137 15-04-2019 22:04
Jes2002 +3966
Ik denk dat het weinig zin heeft om nu al bij te tekenen terwijl RBR zelf nog geeneens weet of ze wel in de F1 willen blijven. Pas als dat besluit is genomen door RBR komen ze vanzelf wel weer bij Max uit.😉
Rotor Roos +1736 16-04-2019 08:33
Dat is zeker en dat hij dan zal bijtekenen is zeer waarschijnlijk, er is immers ook geen andere keuze voor hem.
Mich Steal +7137 16-04-2019 10:00
Rotor Roos +1651
Max tekent alleen maar bij als hij verzekert is van een bolide die kan meestrijden voor de titel. Anders niet. Of dit nu bij RBR, Mercedes of Ferrari is zal hem een ruk wezen. Zelfs al zou Renault zo'n bolide in huis hebben, dan zie ik Max daar zo naar toe vertrekken. Max wil maar 1 ding en dat is kampioenschappen winnen. Hij heeft qua dat totaal geen binding met teams. Ja, hij zou het prachtig vinden als het met RBR zou lukken. Daar heeft hij wel sentimentele gevoelens mee, aangezien zij er toch voor gezorgd hebben dat hij een kans kreeg om zo vroeg al in de F1 te rijden. Maar wat ik al aangaf, het moment dat RBR hem niet kan bedienen qua materiaal, dan is hij echt wel weg hoor. Ik zie hem eerder nog in een McLaren vechten voor het wereldkampioenschap.😉
JD +34 16-04-2019 09:45
Mich. Ik denk zelfs dat Honda RB op den duur over zou kunnen gaan nemen. Marko en de Big Boss zijn al aardig op leeftijd en die zullen ook niet eeuwig doorgaan lijkt mij. Mooie kans voor Honda om een echt fabrieksteam op te gaan lijnen.
Mich Steal +7137 16-04-2019 09:51
Ach, zover ik heb kunnen lezen over dit item, zou het idd zomaar kunnen zijn dat RB de boel verkoopt en door gaat als de hoofdsponsor van Honda.
TANKES +335 16-04-2019 18:42
STR staat al een tijdje te koop en ik ben er van overtuigd dat Honda een eigen team wil mits ze competatief kunnen zijn en Red Bull zal zeker als Titel sponsor verder kunnen.
Mich Steal +7137 16-04-2019 21:48
'STR staat al een tijdje te koop"?
Heb je daar een link van, want ik ben niets tegen gekomen.
Horsepower +27 16-04-2019 14:31
Volledig eens. En het is ook nog maar de vraag of Max 'zo weg' kan. Zolang Hamilton nog bij Mercedes zit zie ik het niet snel gebeuren. Idem bij Ferrari.
Michel de Boo +0 16-04-2019 18:26
In de Nederlandse voetbal kunnen ze hier wat van leren. Hier gaat een club dat goed in de opbouw is, meteen goede spelers of de coach zelf verkopen. Daarom wordt het nooit wat met "ons" voetbal.
Tarkoez1983 +47 15-04-2019 21:46
Ik snap in deze hele kwestie Helmut Marko niet. Hij was er van overtuigd dat de Redbulls het gat al hadden gedicht en dat ze vanaf het begin af aan mee zouden kunnen strijden voor de overwinningen. Waar kwam al dat optimisme vandaan?? Vooral omdat je weet dat de andere 2 teams niet hebben stil gezeten.
Ivar Woudsma +9895 15-04-2019 21:57
Dat je dat niet snapt zegt meer over Marko dan over jou.
Ik hou van optimisme, maar dit soort onrealistisch geblaat kan alleen maar tot teleurstelling en onbegrip leiden. Zoals overduidelijk bij jou.
Afgezien van wat de andere teams doen, het RB15 chassis is niet goed (genoeg) op dit moment, ik laat de Honda tor daarin buiten beschouwing, die hebben zeker aan de verwachtingen en beloftes voldaan.
RB hindert op dit moment de motor meer dan vorig jaar die lamme tor van Renault het sublieme RB14 chassis hinderde.
Rogier +163 15-04-2019 22:02
ik denk dat het RB chassis de tor vorig jaar ernstig verziekte... RB is nu toch al een beetje McLaren 2.0 aan het worden... Arrogant schreeuwen dat ze het beste chassis hebben.
Mich Steal +7137 15-04-2019 22:06
Tja, daar heb je gelijk in. En die 3e plaats van Max in het kampioenschap stelt ook weinig voor. Daar stond Mclaren verleden jaar ook.
Oh, wacht ik ben geloof ik in de war.🤔
Ed racefreak +4706 16-04-2019 00:59
Mich, geen kleine kinderen pesten.🤭
Ivar Woudsma +9895 15-04-2019 22:08
Doe normaal, Rogier. Als je niets zinnigs te melden hebt, laat het dan. Tenminste in reactie op mij. Heel vermoeiend dit.

De RB14 was vorig jaar met afstand het beste chassis, dat weet jij ook, je had het tenminste kunnen en zelfs moeten weten.

De Renault tor is voor het zesde jaar al kut, en zelfs Abiteboul heeft al laten weten inmiddels in te zien dat het een meerjarenplan wordt om in de buurt van de top te komen. Dat ga je Honda niet horen roepen. Die zijn er na een dik jaar al ruim voorbij.

Dus laat me met rust met dit soort dreknekkerij.
supermax +2490 15-04-2019 22:19
Maak je niet zo druk Ivar

Of hij maakt een geintje, is sarcastisch wat ook in de gein kan zijn of loopt te trollen

Kan jou het schelen en laat je vooral niet op de kast jagen
Ivar Woudsma +9895 15-04-2019 22:27
Het kan me niet schelen inderdaad, je hebt helemaal gelijk.
Maar hij hoeft me er niet per se mee te vervelen. Ik ben een beetje moe van de trollers hier. ;)
supermax +2490 15-04-2019 22:36
Ik begrijp je, maar het is overal het zelfde
bij Mercedes en Ferrari zitten weer anderen te trollen

Ik loop weer te dollen op mijn manier
baal er van dat Red Bull nog niet staat waar gezegd werd dat ze zouden staan, maar ik kan gaan treuren dat helpt me niet
dus gooi ik het in de gein

Zelf denk ik dat Max echt wel een keer kampioen word, dit jaar geloof ik er niet zo in

We blijven gewoon lachen, ons leven hangt er niet van af

Maar zo denk ik er over
kan dat niet voor een ander in vullen
Ivar Woudsma +9895 15-04-2019 22:43
Je hebt helemaal gelijk, supermax. en je hoeft je al helemaal niet te verantwoorden hoe jij je dingetje doet of e.e.a. ziet.
Ik duw er ook wel eens gekkigheid tussendoor maar die onzin van die Roghier irriteerde me oprecht. Inhoudelijk sloeg het nergens op. En als ik dan ook zit te ouwehoeren landt dat heel anders, maar dit was zo random, daar heb je niets aan.

Hoe dan ook, ik zie het dit jaar ook nog niet gauw gebeuren, maar ik sluit het niet compleet uit. Als ze de 'magic mix' opeens weten te vinden zijn er opeens nog 18 races over om ernstige punten te gaan pakken.
Maar eerlijk: zover is het nog eventjes niet ben ik bang.
supermax +2490 15-04-2019 22:51
Ik geef ook jou hierin geheel gelijk

Met Red Bull weet je het nooit, het is HET team dat bekend staat om het snelst grote sprongen vooruit te maken
lukt ze dat dan zijn 18 races zeker nog veel, vroeger had je er soms 15/16 per jaar
de Honda is betrouwbaar tot nu toe dus er kan nog heel veel gebeuren

Wat dat betreft hopen jij en ik het zelfde

Jij bent over het algemeen redelijk serieus
ik ben die gekke mafkop met zijn dwaze uitspraken

Maar we kunnen goed door een deur en dat zal niet veranderen
Ivar Woudsma +9895 15-04-2019 22:57
En zo is dat, man! En ga vooral door met die 'dwaze' uitspraken. Want zoals je al eerder zei, er moet ook gelachen kunnen worden! ;)

Wat betreft RB: laat ze die idioot grote sprongen maar maken en doorontwikkelen, dat is van dit team HET visitekaartje. Ze kunnen in twee week tijd als een nieuwe kracht op het veld terugkomen.
kracht- en kansloos in de ene race, de volgende winnen ze ineens.

Laten wij maar lekker hetzelfde blijven hopen, er zit moois aan te komen, dat sijpelt stiekem gewoon door uit het verhaal van Max.
supermax +2490 15-04-2019 23:04
En als ze nou niet snel opschieten grijpen wij samen in!
We gaan de stad in, kopen voor Max een paar schoenen maat 54

Dan gaan wij eens kijken wie er grote stappen gaan maken

Wij helpen wel
hahaha
Ivar Woudsma +9895 15-04-2019 23:21
Gaan we doen! ;)
supermax +2490 15-04-2019 23:17
Ik ga pitten Ivar
morgen wil ik op tijd in mijn toko zijn

Wens jou en de rest een goede nachtrust toe

We spreken elkaar weer
groetjes
Ivar Woudsma +9895 15-04-2019 23:20
Ik stond ook op het punt, man!
Ik wens jou en de jouwen hetzelfde!

Tot gauw, greetz!
Mich Steal +7137 16-04-2019 10:17
supermax +2067

"baal er van dat Red Bull nog niet staat waar gezegd werd dat ze zouden staan"

Wat ik dan weer niet begrijp van jou is, waarom je eerder afgaat op de woorden van Marko dan op die van Max en Horner. Heeft het soms iets te maken met "de wens is de vader van de gedachte" ? 😉
supermax +2490 16-04-2019 16:03
Hoi Mich

Ik volg de F1 graag maar niet heel fanatiek

De jaren 90 volgde ik het jaren lang, en was toen een fan van Damon Hill
vond het ook jammer dat Schumacher alsnog de titel pakte na de klapper tegen Hill zijn voorwiel aan wat Schumacher een jaar later gewoon weer flikte

Van Schumacher was ik nooit fan, was wel een top coureur
wat hem overkomen is gun ik hem ook zeker niet

Toen Hakkinen met de MC Laren Mercedes in 98 de titel een paar keer pakte vond ik ook prachtig

Door omstandigheden keek ik geen F1 meer
Toet ik hoorde dan Max in de F1 zat en dat redelijk goed ging ben ik het weer gaan volgen, nam ook Ziggo om het gewoon op tv te kunnen zien

Dus hetgeen op tv komt en wat ik hier lees is mijn enige info
ik ben dus zeker geen echte kenner

Maar de verhalen waren na de winterstop mooi die ik hoorde en las vanuit kamp Red Bull
en ik geloofde daar wel in

Ik vind het jammer dat het loze beloften waren maar geloof wel dat ze er snel weer dichterbij komen
ook geloof ik dat Max samen met Red Bull de titel wel een keer binnen slepen maar dit jaar nog niet
Mich Steal +7137 16-04-2019 18:31
supermax +2072 ach, ik denk dat wat Marko zegt wel degelijk een bron van waarheid bevat. Alleen wil het nog niet zeggen dat de data die je ziet ook gelijk vertaald kan worden op de baan. Nu zie je maar weer dat een verkeerd gemonteerd onderdeel roet in het eten kan gooien. En ze zullen nog wel meer dingetjes tegenkomen om aan te passen. Maar Marko maakt zich alleen maar schuldig door op de zaken vooruit te lopen. Ik hou wel van die eeuwige opportunistische houding van hem.
supermax +2490 16-04-2019 20:59
Hoi Mich

Hoe Marko is weet ik niet maar geloof jouw verhaal daarin zeker

Met onderdelen op papier en de cijfers is toch een groot verschil met de praktijk
Soms vervang je iets en verwacht je er volgens de cijfers heel veel van, dan kan het in de praktijk erg tegenvallen
zet je bijvoorbeeld alleen je ontsteking wat vroeger heb je ineens meer koppel bij minder toeren
Druk je dat in cijfers uit zijn die te verwaarlozen maar je merkt ze zeker

Juist bij de F1 waar echt wel slimme jongens bezig zijn om een paar pk tjes te winnen is dat een heel stuk moeilijker
daar zitten ze al aan de top van hen kunnen en moeten ze haast over de top om iets haalbaar te maken, het moet ook nog eens heel blijven

Ik vind het heel knap hoe ze uit een 1600 cc blokje zoveel power weten te halen

Zelfs de Williams is een top auto
in de race is 2 sec veel maar hij is natuurlijk bloedsnel met een knap stukje techniek
Paul +503 15-04-2019 22:21
Dr. Marko is een optimist dat klopt, maar hij wordt door de media ook te kijk gezet. Na de eerste testweek in Barcelona riep hij dat RBR het gat met MER heeft gedicht. Gezien de tijden klopte dat ook. In de 2e week testte MER echter met een compleet andere auto en was een stuk sneller. Vervolgens zei dr. Marko dat RBR het gat nog niet gedicht heeft. In Barcelona wordt vervolgens zijn eerste uitspraak van weken oud geciteerd en uit zijn verband getrokken door diverse media.
Rotor Roos +1736 16-04-2019 08:41
Deze Oostenrijkse illusionist heeft iedereen, gedurende de laatste 6 maanden, al meer dan eens een rad voor ogen gedraaid. De geloofwaardigheid van deze man nadert het dieptepunt.
Mich Steal +7137 16-04-2019 21:40
Als je de beste man kent, dan neem je het met een korreltje zout. Dat doen Max en Horner ook. Dus waarom zou jij het dan niet doen?
Mich Steal +7137 16-04-2019 10:14
Tarkoez1983 +45

Marko is gewoon een data freak. Als de data er veelbelovend uitziet dan gaat hij uit zijn dak. Daar waar Horner en Max veel gematigder zijn. Wat ik niet begrijp is dat een hoop mensen hier schijnbaar Marko voor het eerst mee maken als ik naar hun reacties kijk. De meeste onder ons weten al een tijdje dat je qua dat Marko niet al te serieus moet nemen. Ik vind het juist wel een amusant karaktertrekje van hem.😉
supermax +2490 16-04-2019 16:08
Ik ben er een van Mich die Marko pas een tijdje meemaak
Denk dat jou verhaaltje dus ook klopt
Skylla1963 +277 15-04-2019 21:50
Zoals al eerder is gezegd, dit is een tussenjaar. Rebull en Honda halen dit jaar alles uit de kast en lukt het dit jaar dan is het meegenomen. En anders gaan ze volgend jaar voor het wereldkampioenschap 2020.
Roy Amsoy +3256 15-04-2019 21:51
Had het zelf niet beter kunnen verwoorden Ivar. 👍
Ivar Woudsma +9895 15-04-2019 21:59
Thanks, Roy. Dat is mooi om te lezen! ;)
Johan Hoek +983 15-04-2019 22:18
Hij zal wel veel meer weten dan wij.
Dat de grote stappen nog komen zegt iets over de 20 pk die hij niet zo groots vindt.
Ivar Woudsma +9895 15-04-2019 22:26
Zoiets, Johan. Zoiets. Het zou best nog wel eens fraai kunnen gaan worden! Maar we gaan het zien. ;)
Burnout +6 16-04-2019 00:50
Leuk dat hij die clausule heeft maar waar zou die heen moeten.
Merc is niet meer onbreekbaar, Fer dan , daar hebben ze Lecler en Vet.
Dus echt veel smaak is er niet.
Rotor Roos +1736 16-04-2019 08:44
"Wat een knetter van een ruggengraat heeft die knakker!"
Oxymoron?
SnelleFiets +766 16-04-2019 12:12
Ben het bijna helemaal eens met je reactie, maar hier en daar mag je uitspraak best wel wat genuanceerder zijn. We kunnen niet kijken in het koppie van Max, we weten niet wat er allemaal speelt. Hetzelfde hebben we gehad met die "Honing/Geld Wolf". We weten het niet.... Het kan zomaar omslaan... Mijn 2 centen..
Tarkoez1983 +47 15-04-2019 21:28
Je doet het geweldig in deze wagen. Ik denk dat jij in een Mercedes en ZELFS een Ferrari met 2 vingers in de neus kampioen zou worden!
Ivar Woudsma +9895 15-04-2019 21:33
Zeker weten. In de Ferrari wordt het op dit moment wel heel hard werken, maar hij maakt gewoon het verschil. Waar hij ook rijdt!
Jes2002 +4209 15-04-2019 21:30
Zo dat is een zeer positieve uitspraak, als Max het zegt dan neem ik dat zeer serieus. Dhr. Marko is mij iets te optimistisch,.
Ivar Woudsma +9895 15-04-2019 21:34
Precies dat, Jes! Dat zeg ik al langer: als Max zo rustig blijft, dan zouden we het hier ook kunnen proberen, vind je niet? ;)
Jes2002 +4209 15-04-2019 21:36
110% eens Ivar 🤗🤘
Ivar Woudsma +9895 15-04-2019 21:39
Dat is best veel, Jes! ;)
Jes2002 +4209 15-04-2019 21:40
Dat verdien jij 😁🤘
Ivar Woudsma +9895 15-04-2019 21:42
Thanks, buddy! ;)
Mich Steal +7137 16-04-2019 21:45
Jes2002 +4081 dat zouden meer mensen hier moeten doen. Marko gewoon accepteren zoals hij is. Laten Max en Horner nu maar onze leidraad zijn in dit verhaal, en Marko voor de amusement waarde. Ik vind het gewoon leuk als iemand zich zo laat meeslepen door dit nieuwe avontuur met Honda.😉
deemoos +1256 15-04-2019 21:33
Max in een Mercedes,dan moet hij starten met een handicap.
Moet hij 1 ronde wachten met starten.
supermax +2490 15-04-2019 21:44
Ergens anders schreef ik dat Williams vanochtend al is gestart op Azerbeidzjan
met deze strategie hopen ze op een podium

Als Max in die Mercedes zou stappen was de rest van het veld samen met Williams van start gegaan
deemoos +1256 15-04-2019 22:54
Ja die vond ik ook grappig
deemoos +1256 15-04-2019 22:55
Deze is ook top.
Beter dan dat getrol👍
supermax +2490 15-04-2019 23:00
Ach, moeten toch ook plezier kunnen maken
Snelweg +35 15-04-2019 22:28
Tarkoez1983 Helmut Marco heeft bluf poker gespeeld, idd misschien om heel positief te zijn, misschien om nog extra fans te creëren in Nederland en Frankrijk. Max is altijd nuchter gebleven en heeft altijd een geluid laten horen van we zullen het in het seizoen wel zien en ik verwacht niet dit jaar al kampioen te worden maar wij als team gaan daar natuurlijk wel voor, of woorden van deze strekking.
supermax +2490 15-04-2019 22:40
Klinkt heel realistisch
maar geef je geen like
nu heb je er 33, dat staat je goed
Leipzsch +813 16-04-2019 00:05
Ja doe mee met de laatste 3 races... Ga voor zekerheid en een goed georganiseerd team. Mercedes.
Steven Oostvoorne +45 16-04-2019 01:08
Jullie denken dat overstappen naar een ander team zo simpel is voor Max. Maar is dat wel zo? Mercedes heeft Hamilton en die vindt een Bottas of misschien volgend jaar een Ocon prima naast hem. Ferrari heeft het al moeilijk genoeg meer Lec en Vet. Denk niet dat zij het aandurven om als Vettel stopt Max aan te trekken... Volgens mij heeft hij allang zijn keuze gemaakt en dat is Red Bull. Wie weet volgend jaar. Laten we het hopen en anders mee de nieuwe regelen in 2021.
Maxforpresident +43 16-04-2019 08:56
Kom op daar hoef je niet lang over na te denken, als ooit max in een Mercedes of Ferrari gaat rijden wordt die makkelijk kampioen, die bouwt zijn eigen auto wat bij hem het beste past, die jongen heeft zoveel kennis en ook van ze vader, dat je die niks meer wijst maakt,gewoon een killer.
Kijk gasly bijv.die heeft lang nodig om aan te passen maar max niet.
P3T3R +0 16-04-2019 08:27
Bla bla bla...
OllieMollie +444 16-04-2019 08:39
Ben ik nou de enige die op zaterdag zag dat het gat in de kwalificatie kleiner was dan vorig jaar?? Toen was het gas van Max op de pole van Vettel ruim 7 tienden, nu slechts 5 tienden, waarbij hij ook nog geen fatsoenlijke laatste run kon maken. Daarbovenop hadden ze gewoon dezelfde pace, zo niet betere pace, dan Ferrari op de medium band, dus qua race pace hebben ze ook niks verloren t.o.v. vorig jaar. En dat is nou het probleem tegenwoordig, men ziet de uitspraken van Horner en Marko dat ze dit jaar 5 overwinningen halen en men denkt vervolgens dat dit al de eerste 5 wedstrijden van het jaar zijn. Er zijn pas 3 races gereden, nog genoeg tijd voor ontwikkeling dus!
Gaston Baudoin +3 16-04-2019 09:02
Max moet naar Renault F1 gaan. Dan komt het misschien nog goed dit seizoen.
Tony Zimmermann +110 16-04-2019 09:08
Waar ik bang voor ben is het feit dat het nu al jaren zo gaat. In het begin van het jaar achterstand, en gedurende het jaar verbeteringen die de auto richting de top brengt. Ieder jaar hetzelfde. Dat Max nu door de rust die hij uitstraalt, meer punten scoort is mooi mee genomen, maar de uitspraak dat de auto in Abu Dhabi nog niet goed is, voorspeld ook niet veel goeds. Het is dit jaar niet anders dan andere jaren, ze hobbelen er weer achteraan. Ben bang dat Max in de RB nooit kampioen wordt.
DocBrown +433 16-04-2019 11:44
Tony wat ze idd de afgelopen jaren hebben gedaan is ontwikkelen om de kuren van de Renauilt motor tegen te gaan. Ipv dat Renault zijn motor verbeterd en RB daaraan zijn chassis kan optrekken was het voor RB aanpassen aan de beperkingen.
Gaston Baudoin +3 16-04-2019 09:12
Als Max dit jaar nog wereldkampioen wil worden, zal hij toch naar Renault F1 team moeten gaan. Die zijn rap en betrouwbaar.

Bekijk het laatste nieuws

Je wordt uitgelogd en doorgestuurd naar de homepage